This widget could not be displayed.
This widget could not be displayed.
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

[Fixed] Asus Rog Phone II couldn't record any video

ravinrith23
Star II
Everytime i try to take a video or slow motion or motion tracking, its always say" error video recording failed ". Im using asus rog phone ii with the latest version of anroid 9.
53QA2QYXGYUO.jpg

42 REPLIES 42

ikhsanboy007
Star II
Nope it's actually caused by the voice search function. Just disable voice match setting and video recording works again.

Sadegh
Star I
just disable voice search (voice match)

i have ROG 2 tencent 8gb ram i disabled voice match my video recording started working

masen_frawley
Star I
avcayetano

5FSJJAHRFTFI.jpg

found a work around from other forums... clearing google cache and storage restored the video recording functionality. indeed the ww fw was forced to be installed in tencent variant. might rollback to cn fw to avoid any issues.


View post
Thank you!

dweidy
Star I
Boa tarde! Tbm estou com esse problema, restaurei câmera e fiz a limpeza do Google e nenhuma das duas formas resolveram... Alguém me ajuda? Moro no Brasil e comprei pela net, veio da China...
Solução por favor...
AQCNZCS4NEVB.jpg

dweidy

Boa tarde! Tbm estou com esse problema, restaurei câmera e fiz a limpeza do Google e nenhuma das duas formas resolveram... Alguém me ajuda? Moro no Brasil e comprei pela net, veio da China...

Solução por favor...

AQCNZCS4NEVB.jpg


View post
Estou com o mesmo problema, nada resolveu, gostaria de saber se você consegue usar o google maps sem estar no wi-fi, só com o 4g, seu YouTube funciona no 4g tbm?
Eu não estou conseguindo, quando entro nos servicos do google ele diz que estou sem internet, mas navego normal.
WTIRLUQM83XH.jpg

Quando eu entro no google maps, configurações, configurar localização no google e em serviços de localização eu clico em compartilhamento de local do google ele não carrega sem estar no wi-fi, meu 4g funciona perfeitamente