AeroActive Cooler 3 got a glitch when I conneting my 3.5mm headphones

愤怒Warman愤怒Warman Level 1
edited February 6 in ROG Phone 3

Please tell us some basic information before asking for help:

  1. Model Name: Rog 3 global
  2. Firmware Version: WW-17.0823.2012.131
  3. Rooted or not: Nope
  4. Frequency of Occurrence: Dunno what is that mean lol
  5. APP Name & APP Version (If your issue relates to the app): Aeroactive cooler 3

I got beats UrBeats3 3.5 headphone , I got two problems happening when I connect my headphones to the AeroActive Cooler 3:

1- Headphones ain't working even i saw the headphone icon pop up ( image attachment ) so i got two options to solve this problem : even I remove the a cooler then reconnecting it again or restart the phone and both are very annoying tbh

( Note : Even i removed the headphone , the small headphone icon still there like thers is a coneccting headphones )

2- The volume UP and Down ain't working at all .


Comments

Sign In or Register to comment.