Problema de conexão com o Wi-Fi
Model: ZE520KL
RAM: 2GB
Firmware/App Version: 123275-1
Frequency of Occurrence: Frequente
Rooted: No
App Name: Wi-Fi
Description: Meu telefone está com muita dificuldade para conectar ao Wi-Fi, na primeira vez eu formatei meu telefone, o problema foi resolvido temporariamente, porém, o problema voltou, só aparece "problema de autenticação e/ou salva", todos os aparelhos da casa estão com a conexão normal, só o meu aparelho está com esse problema, não tem nenhuma atualização pra ele e esse problema está me chateando mto.
RAM: 2GB
Firmware/App Version: 123275-1
Frequency of Occurrence: Frequente
Rooted: No
App Name: Wi-Fi
Description: Meu telefone está com muita dificuldade para conectar ao Wi-Fi, na primeira vez eu formatei meu telefone, o problema foi resolvido temporariamente, porém, o problema voltou, só aparece "problema de autenticação e/ou salva", todos os aparelhos da casa estão com a conexão normal, só o meu aparelho está com esse problema, não tem nenhuma atualização pra ele e esse problema está me chateando mto.
This discussion has been closed.
Comments
Sorry, to avoid any possible misunderstanding, could you help us describe your inquiry in English?
Thank you for your help.
My phone is having a hard time connecting to Wi-Fi, the first time I formatted my phone, the problem has been temporarily resolved, but the problem has returned, only appears "authentication and / or save problem", all devices in the house are with normal connection, only my device has this problem, has no update for it and this problem is bothering me a lot.